18.09.2013

Penne z brokułami

 

Najlepsze. Banalnie łatwe i ekspresowe do przygotowania. Polecam!

Składniki:
makaron penne pełnoziarniste
brokuły (ja z reguły używam mrożonych)
śmietana sojowa (choć może być tradycyjna)
czosnek granulowany
sól i pieprz

Przygotowanie:
Makaron ugotować wg instrukcji na opakowaniu. W garnku na małym ogniu podgrzać śmietanę, cały czas mieszając. Dodać wcześniej rozmrożone (jeśli świeże to wcześniej ugotowane) i pokrojone brokuły. Przyprawić sporą ilością czosnku. Posolić i popieprzyć do smaku.

Kiedyś do gotującej się śmietany dodawałam także jeden trójkącik topionego sera, jednak wtedy już nie jest wegańsko, a w sumie i tak niewiele to zmieniało w smaku.

5 komentarzy:

  1. pycha ! ;) mam brokula w domu, może cos wykombinuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką miłośniczką brokułów, więc to danie dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny i szybki pomysł na brokuły :) dawno nie jadłam makaronu

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszamy do grupy dla wege blogerów https://www.facebook.com/groups/WegeBlogi/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moim blogu http://jegokuchnia.blogspot.com nominowałem Cię do nagrody Liebster Award. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń